אייבורי מחשבים וסלולר

מזגן שקט מומלץ

מחפשים מזגן שקט במיוחד? מזגנים מעוצבים ושקטים באתר IVORY

מזגן שקט ומעוצב שישתלב עם הלייף סטייל שלכם

בעידן בו איכות חיים ולייף סטייל מהווים מרכיב בסיסי בתפיסת המרחב הביתי, גם בעולם המיזוג גדל הביקוש לפתרונות חדשניים, חכמים ומעוצבים. בהתאם לכך, ובזכות ההתקדמות הטכנולוגית, השוק מציע מבחר איכותי של מזגנים יעילים, מעוצבים ושקטים.

מזגנים מעוצבים כחלק מעיצוב פנים הבית

במדינה החמה שלנו מזגנים הם פריט חיוני הנמצא בכל בית וכמעט בכל חדר. בתור שכאלו, ובהיותם מכשירי חשמל בעלי נוכחות, במזגנים המוצעים כיום שמים יותר ויותר דגש על נושא העיצוב. אכן, תחום עיצוב המזגנים התפתח באופן ניכר לאורך השנים. בתחילה מזגנים היו מוצרים אחידים, מסורבלים, כבדים וחסרי חן שהותקנו ללא התחשבות בעיצוב החלל, באופן בולט לעין. לעומת זאת, כיום מזגנים הפכו לפריטים מושקעים, אסטטיים ואלגנטיים המוצעים במגוון עיצובים וגוונים.

גישה זו מאפשרת לכל אחד לאתר מזגן מעוצב שמתאים לחזות ולסגנון החדר בו הוא מוצב, באופן שישתלב עם הצבעים של הקירות ושל רהיטי החדר. למעשה, גם מזגנים גדולים בסלון מעוצבים כיום עם חזות מעודנת ועכשווית. כמו כן, בשוק קיים מבחר גדול, איכותי ומעוצב של מזגנים בשלל צבעים, המשתלבים עם חזותם של בתים עכשוויים ומעניקים למרחב חזות טכנולוגית שיקית במיוחד.

המבחר כולל בין היתר מזגנים עיליים דקים במיוחד, המתאימים לגישת עיצוב מינימליסטית, וכן מזגנים בגוונים עכשוויים כמו גווני מאט קלאסיים, או גווני מטאל מבריקים עם חזות עתידנית.

בנוסף לכך, עיצוב מזגנים ניכר כיום ברמת הגימור, בין אם מדובר על פאנל שמאיר מרחב חשוך שאפשר לכבותו במידת הצורך, או שלטים דקים שיש להם תאורה אחורית.

מזגנים חדשניים, שקטים ויעילים

שימת הדגש על חזות המזגן מגיעה לצד פיתוח של מזגנים מתקדמים במיוחד. למשל, אם בעבר ההנאה מאוויר צונן באה ביחד עם רעש חזק של המזגן, הרי שכיום המצב שונה לגמרי ומזגנים הינם מוצרים איכותיים ושקטים במיוחד שיש להם מנועים פנימיים מתקדמים. למעשה, הם כל כך שקטים עד שהם לא מפריעים להתנהלות האנשים בבית ומשתלבים בכל פעילות, החל מקריאת ספר ברוגע ועד לשנת לילה ערבה.

מבין סוגי המזגנים השקטים של ימינו בולטים מזגי האינוורטר, מזגן שקט במיוחד המספק מענה מיזוג רב עוצמה, חסכוני וכל כך שקט שכבר לא מרגישים בקיומו. יתרה מכך, למזגנים חדשניים עם טכנולוגיית האינוורטר יש יכולת לשנות את התפוקה בהתאמה לעומסי החום בחדר, באופן שחוסך בצורה ניכרת בצריכת החשמל.

מזגנים חכמים המשפרים את איכות החיים

מהפכת הבית החכם לא פסחה על המזגנים. כיום ישנם מזגנים מתקדמים וחדשניים שניתן לשלוט בהם מרחוק בעזרת יישומים שונים, עם חיבור לוויי פיי. מדובר גם במזגנים שיש להם תוכניות מיזוג שונות בתאמה אישית. למשל, באמצעות אפליקציה המותקנת בטלפון סלולרי ניתן להדליק מזגן חכם כרבע שעה לפני שמגיעים הביתה, כך שאחרי יום ארוך וחם בחוץ אפשר להגיע ישר לבית קריר ומזמין. על אותו עיקרון, מזגן חכם אפשר גם לכבות אחרי שכבר נכנסים למיטה.

פונקציות חדישות נוספות בעולם המיזוג

מלבד הטכנולוגיות שכבר הוזכרו, ניתן למצוא מזגנים חדישים עם פונקציות מתקדמות. למשל, קיימים מזגנים עם אוורור מבוקר לפי דרישה, כך שבעזרת חיישנים מזהה המזגן את מספר האנשים במרחב וגורם בהתאם לשינוי של זרימת האוויר. כמו כן, בפיתוח אמצעי המיזוג בימינו הדגש על איכות הסביבה, כגון גזי הקירור הנפלטים לאוויר שאינם מעודדים את אפקט החממה.

בנוסף, מוצעים מזגנים עם טכנולוגיית מולטי, בעלי מערכת מרכזית המאפשרת לפצל את פעילות המיזוג לחדרים שונים בבית, עם שליטה עצמאית בכל יחידה.

וזה עוד לא נגמר. בארץ וברחבי העולם כל הזמן שוקדים על פיתוח אמצעי מיזוג יותר מתקדמים, יעילים וירוקים. למשל, יש המנסים לפתח מזגנים ירוקים וחסכוניים בחשמל שבהם את תפקיד גז הקירור מחליפים מים, ויש כאלו המנסים לפתח אמצעי קירור על בסיס תמיסות מלח.

התייחסות לנושא המיזוג בעת תכנון ועיצוב הבית

בהיותם המזגנים מרכיב אינטגראלי במרחב הביתי, כיום הם זוכים להתייחסות רבה גם מצידם של אדריכלים ומעצבי פנים השמים דגש על שילוב של היבטים פרקטיים ואסטטיים. לדוגמא, תכנון מערכות המיזוג מבוצע כבר בשלבים הראשוניים של תכנון הבית, עם שיתוף פועלה בין אדריכלים ויועצי מיזוג אוויר. מדובר בתכנון מדויק של מערכות המיזוג בהתאם לנתוני המבנה, כמות הדיירים, גודל חללים ועוד. זאת, לצד התחשבות בסגנון העיצוב של המרחב ומתוך רצון להתקין מערכת מיזוג יעילה וחסכונית בצריכת החשמל שלה.

בין היתר, מושם הדגש על מיקום יעיל ואסטטי של המזגן באופן שממזג את החדר ביעילות, משתלב עם עיצובו וגוזל כמה שפחות מקום. כמו כן, במקרים של מערכות מיזוג מרכזיות מתכננים הנמכה של התקרה בגבס לשם הסתרת תעלות המיזוג, כאשר בתקרה ישולבו גם מערכות נוספות כמו גופי תאורה. התקרות עצמן מעוצבות בהתאם לסגנון הבית, בין אם מודרני, קלאסי, כפרי או אחר. בנוסף לכך, יש הבוחרים בהתקנה מוסתרת של המזגנים עצמם בתוך קירות גבס מעובים או בתוך ארונות, מאחורי שידות ועוד.

כתובת מומלצת לרכישת מזגנים מתקדמים מעוצבים

מעוניינים לקנות מזגן שקט מומלץ ומעוצב? הגעתם למקום הנכון אצלנו באתר תהנו ממבחר איכותי וגדול של מזגנים מעוצבים ומתקדמים מבית מיטב היצרניות במשק, לרבות תדיראן, טורנדו ואלקטרה. המזגנים מוצעים עבור מחיר משתלם ומסופקים עם מערך שירות אדיב, יעיל ומקצועי.

 

להזמנת מזגנים לבית ישירות דרך האתר לחצו כאן

למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000  / ‎*8280

ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440