שירות לקוחות

לקוחות יקרים

אנו באייבורי מאמינים שכל אחד ואחת מכם הינו לקוח חשוב ויקר, ועושים את מירב המאמצים לספק לכם לא רק מוצרים איכותיים ומחירים זולים, אלא חווית קנייה ושירות ברמה הגבוהה בישראל.

למטרה זאת השקענו משאבים רבים בבניית מערך שירות לקוחות וכמובן רשת חנויות בפריסה ארצית בהן תמיד תוכלו לקבל סיוע אדיב ומקצועי לכל דבר שיידרש.

בתחתית העמוד דרכי יצירת קשר לנותני שירות צד ג', לשירות לקוחות אייבורי ולמדריכים.

בכל הסניפים ניתן להחזיר פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מהמגזר הפרטי ללא תשלום, כמו כן, ניתן לתאם מראש איסוף לפינוי המוצר בתהליך הרכישה באתר במידה והמוצר מגיע בשליחות.
לפרטים נוספים: דף מחזור

כחלק מרצוננו להעניק שירות שיוויוני לאנשים רבים ככל האפשר משקיעה אייבורי מאמצים בהנגשת החנויות והתאמתן לאנשים עם מוגבלות
לפרטים נוספים: נגישות באייבורי

לנוחיותכם להלן רשימת הטלפונים של נותני השירות והאחריות

  • מידע בנושא אחריות למוצרים שנרכשו באייבורי

  • מידע על נותן שירות אחריות מופיע בחשבונית אשר נמסרה בעת הרכישה,
    במידה והחשבונית לא קיימת ברשותך - יש לפנות למספר טלפון בוואטסאפ (הודעות בלבד) -   050-7664440 או בטלפון  ‎*8280.

     

    אם מסיבה כלשהי לא קיבלת שירות לשביעות רצונך, לנו חשוב לדעת זאת ולספק במהרה את השירות המובטח וכמובן להמשיך ולהשתפר תמיד.

    מוקד שירות לקוחות ארצי:

    שירות לקוחות ניתן לקבל באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ למספר 0507664440 (הודעות בלבד)
      050-7664440


    שעות פעילות שירות לקוחות טלפוני:

    ימי א'-ה' בין השעות 09:30-17:00
    שישי וערבי חג בין השעות 09:00-13:00

    שעות פעילות שירות לקוחות וואטסאפ:

    ימי א'-ה' בין השעות 09:30-16:00
    שישי וערבי חג בין השעות 09:00-13:00

    לשירות טלפוני עבור אדם עם מוגבלות ו/או מבוגר הנחשב אזרח ותיק בלבד יש לחייג 03-9166000 או ל ‎*8280 שלוחה 4

     

     

    יש לבצע גיבוי למידע באופן שוטף ו/או לפני הבאת המחשב ו/או המוצר למעבדה


    לשליחת משוב: לחץ/י כאן

    תמיד לשירותכם והנאתכם.

    בכבוד רב, שרות הלקוחות
    service@ivory.co.il