אייבורי מחשבים וסלולר

שואב אבק נייד נטען - למה כדאי ואיך בוחרים

במאמר הבא יוסבר מה זה בדיוק שואב אבק נטען ואיך לבחור שואב אבק נטען מומלץ עבורכם.

כידוע, שואבי אבק מהווים אמצעי חיוני לניקוי הבית וכיום הם מוצעים במגוון רחב של דגמים, ביניהם בולט שואב אבק נייד נטען.

המשמעות של שואב אבק נטען

שואב אבק נטען הוא למעשה שואב אבק אלחוטי, שאינו נדרש בכבל חשמל ועובד עם סוללות נטענות, ללא צורך בחיבור לשקע. בתור שכזה הוא מהווה שואב אבק נייד שיכול להגיע לכל מקום ואינו מוגבל לנקודת חשמל.

כיום יש בשוק מגוון גדול וחדשני של דגמי שואב נטען המתוכננים עם יכולות תמרון מרשימות, מעוצבים כמכשיר נוח לשימוש, נשיאה ואחסון, ומוצעים בעוצמות שונות עם קשת רחבה של פונקציות. שואבים אלו מסופקים עם סוללות נטענות כשלכל דגם של שואב יש זמן עבודה שונה, היכול לנוע בין רבע שעה לשעה שלמה.

למה כדאי לקנות שואב אבק נטען

הרבה מאוד אנשים בוחרים לקנות שואב נייד נטען בזכות שורה של יתרונות שהוא מציג:

  1. שואב אבק נטען מספק רמה אחרת של נוחות בניקיון הבית, ללא צורך להסתובב עם כבל חשמלי ולנסות לתמרן איתו או לחפש שקע חשמל קרוב. הנוחות ניכרת בטווח תנועה גדול יותר שכמעט אינו מוגבל, לצד יכולת תמרון גבוהה.
  2. זהו מכשיר נייד והרבה יותר גמיש מבחינת היכולת להגיע למקומות שצריך לנקות, לרבות אזורים קשים לגישה כמו מקומות צרים או מדרגות, ניקוי ספות, מדפים, ניקוי הרכב ועוד.
  3. השימוש בסוללות נטענות על פני רשת חשמל חוסך בצריכה אנרגטית.
  4. מאחר שדגמי שואבי אבק אלחוטיים הם החדישים ביותר בשוק, הם גם מוצעים עם שלל פונקציות מתקדמות. בנוסף, מדובר במוצרים ארגונומיים נוחים לשימוש ודי שקטים.

איך לבחור שואב אבק נייד מתאים

אחרי שהבנתם למה כדאי לקנות שואב אבק נטען, עולה השאלה כיצד לבחור מכשיר איכותי, מתקדם ומומלץ. אז קודם כל, חשוב להבין שאין שואב אבק נייד אחד מומלץ, מאחר שההמלצה משתנה בהתאם לצרכי הקונה אותו ומאפייני ביתו.

כך למשל, בחירת שואב האבק מוכתבת מגודלו של הבית, מסוג הריצוף שיש בו, מספר וסוג השטיחים, כמות הלכלוך שהבית מייצר ותדירות ניקיונו, באם יש בבית חיות מחמד, הרגלי הניקיון שלכם וכדומה. נתונים אלו יכתיבו את המאפיינים העיקריים שיש לחפש בשואב, בין היתר מבחינת משך טעינה, עוצמת שאיבה, אפשרויות שאיבה, אבזרים נלווים, יכולת תמרון, נוחות שימוש ועוד.

פרמטרים שמשפיעים על בחירת שואב אבק נטען

כאמור, בבחירת שואב אבק מותאם אישית לצרכים שלכם, יש שורה של פרמטרים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

טעינה- לכל שואב יש סוללה שונה עם זמן שונה לטעינה, משך עבודה ואורך חיים. זמן העבודה, או ליתר דיוק העוצמה של הסוללות, נמדדת בערכים בשל מיליאמפר. לרוב כדאי שלסוללה יהיו לפחות אלפיים חמש מאות מילאמפר. מבחינת משך הטעינה, יש סוללות הנדרשות לטעינה של שעתיים ויש כאלו הנדרשות לארבע שעות ויותר.
סוללת השואב- יש לבדוק האם מדובר בסוללה נשלפת, מה שמאפשר לקנות עוד סוללה לשואב וכך להמשיך ולנקות את הבית אחרי שהסוללה הראשונה התרוקנה. הסוללות יכולות להיות ליתיום או ניקל, כאשר סוללת ליתיום נחשבת ליותר קלת משקל ולבעלת אורך חיים ממושך, אך היא גם יותר יקרה.
עוצמת השאיבה- שואבי אבק נבדלים אחד מהשני גם בעוצמת השאיבה שלהם. עוצמת שאיבה יותר גבוהה נדרשת כשיש צורך בניקוי של הרבה לכלכוך ושל משטחים שונים, כמו שטיחים או ריפודים. ואולם, ככל שנעשה שימוש בעוצמת שאיבה יותר גבוהה כך זמן השאיבה של השואב מתקצר באופן משמעותי.
עוצמת יניקה- עוצמת היניקה שונה מעוצמת השאיבה והיא מעידה על יכולתו של השואב להתמודד עם יניקת לכלוך ברמות שונות.
אפשרויות שאיבה- שואבי אבק אלחוטיים מוצעים גם עם מצבים שונים של שאיבה, כמו שאיבה ידנית או בעזרת מוט. ככול שיש לשואב יותר מצבי שאיבה כך תקבלו מכשיר ניקוי רב תכליתי.
תמרון- יש לבחון גם את יכולת התמרון של השואב, הנבחנת לא אחת גם לפי משקלו. בעיקרון, ככול שהשואב יותר קל משקל כך יותר קל לתמרן אותו ולהגיע, למשל, למקומות גבוהים כמו מדפים. כמו כן, ככול שמדובר בשואב יותר קל משקל כך נוח לעבוד איתו לאורך זמן.
אבזרים נלווים- שואבים ניידים מגיעים עם סוגים שונים של ראשים ומברשות, אותם חשוב לבדוק לפי מידת הנחיצות.
מערכת סינון- חשוב לשים לב לאיכות מערכת הסינון והיותה נושאת תו תקן בינלאומי, מה שיבטיח מניעת חזרת לכלוך לחדר. הדבר חיוני בייחוד בבתים בהם מתגוררים קשישים, תינוקות ואנשים הרגישים לאבק. כמו כן, מי שיבחר בדגם עם מסנן פחם ימנע יציאה של ריחות רעים מהשואב.

כתובת מומלצת להזמנת שואב אבק נטען איכותי ומתקדם

עדיין מתלבטים איזה שואב אבק נטען כדאי לכם לקנות? באתר של רשת אייבורי מוצע מבחר איכותי ומתקדם של שואבי אבק נטענים מומלצים מבית מיטב המותגים העולמיים, כמו דייסון, ג'ימי, שארק ועוד. כמו כן, לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בבחירת שואב אבק נטען מומלץ עבורכם.

להזמנת שואב אבק נטען מומלץ ישירות דרך האתר המוביל של אייבורי לחצו כאן.

 

להזמנת שואבי אבק לבית ישירות דרך האתר לחצו כאן

למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000  / ‎*8280

ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440