אייבורי מחשבים וסלולר

טלוויזיות מומלצות שמתאימות לגודל החדר ולצרכים נוספים

אם אינכם בטוחים איזו טלוויזיה מומלצת עבורכם, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

אין ספק כי לטלוויזיה יש מקום של כבוד בבית, בהיותה אמצעי לפנאי ובידור המלכד סביבו את בני המשפחה. את המענה לצרכים המיוחדים של כל אדם ומשפחה נותן כיום מבחר גדול מאוד של טלוויזיות מומלצות מבית מותגים מובילים, המוצעות בשלל גדלים. למשל, מהצד הקטן תוכלו למצוא טלוויזיה 32 אינץ מומלצת ומהצד הגדול טלוויזיה 75 אינץ מומלצת.

בחירה נכונה של גודל הטלוויזיה

הפרמטר הראשון בבחירת טלוויזיה הוא כמובן הגודל שלה, שיכול להיות למשל טלוויזיה 43 אינץ מומלצת, טלוויזיה 50 אינץ מומלצת, טלוויזיה מומלצת 65 וכדומה. יש לציין כי המידות של מסכי טלוויזיה הן על בסיס הקו האלכסוני של המסך, כך שיש הבדל של ארבעים אחוז בין מסך של 50 אינץ' ל- 60 אינץ'.

מעבר לכך, חשוב להבין כי בחירת גודל הטלוויזיה מותנית במידות החדר שבו היא תוצב, וככול שמדובר בחדר יותר גדול כך גם הטלוויזיה יכולה להיות יותר גדולה. זאת, במטרה לקבל חוויית צפייה כמה שיותר נוחה ונעימה, תוך ישיבה שאינה קרובה מידי למסך.

החישוב הקלאסי של מידות הטלוויזיה מכפיל בחמש עשרה את מרחק הצפייה. יחד עם זאת, בזכות רמה גבוהה של רזולוציה ואיכות ניתן בימינו גם לבחור טלוויזיה יותר גדולה מזו שיוצאת בחישוב. למשל, אם לפי החישוב הקלאסי למרחק צפייה של שלושה מטר תתאים טלוויזיה של 45 אינץ', הרי שבפועל ניתן לבחור כיום בטלוויזיה יותר גדולה, כמו טלוויזיה 55 אינץ מומלצת ואפילו טלוויזיה 65 אינץ מומלצת.

אי לכך, במקרים רבים גודל הטלוויזיה הנבחר יהיה בהתאם לצרכי השימוש, כגון בחירה בטלוויזיה גדולה לחדר המשפחה או לסלון, ובחירה בטלוויזיה יותר קטנה לחדר השינה וחדרי הילדים. מלבד זאת, גודל הטלוויזיה נקבע בהתאם להעדפות אישיות, עיצובו של החדר, יכולת הראייה שלכם וכדומה.

משמעות הטכנולוגיות שמאחורי הטלוויזיה

מלבד גדלים שונים, טלוויזיות מוצעות בימינו על בסיס טכנולוגיות שונות שלכל אחת מהן יש איכותיות ומאפיינים משלה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • LED- טלוויזיות בטכנולוגיה זו יכולות לספק תמונה מעולה, אולם הן לרוב מתקשות לדייק בצבע שחור. כמו כן, הן לרוב יותר זולות מטלוויזיות אחרות בשוק.
  • OLED- טכנולוגיה הנחשבת כיום למובילה בתחום. אלו טלוויזיות שבהן כל פיקסל מואר באופן נפרד, מה שמספק גוון שחור איכותי לצד תמונה נאמנה למקור עם עומק שדה וחדות מרשימים. יחד עם זאת, מחירן יותר גבוה משל טלוויזיות LED. חשוב גם לדעת שטלוויזיות OLED רגישות לצריבה, שיכולה למשל לקרות אם משאירים את המסך על אותה התמונה.
  • QLED- טלוויזיות עם נורות לד ועם הארה בצידן האחורי, שיש להן עוד שכבה של קריסטלים המכונה Quantum dots. השכבה הזו חוסמת את האור האחורי עבור כל פיקסל באופן נפרד, מה שמעניק רמה מצוינת של גוון שחור. כמו כן, טלוויזיות אלו פחות רגישות לצריבה והן לרוב עולות פחות מטלוויזיות OLED.
  • Nano Cell- טכנולוגיה המעניקה תמונות בהירות עם גווני צבע מדויקים ובולטים.
  • HDR- טכנולוגיית High dynamic range עם טווח צבעים רחב ודינמי, מספקת רמה גבוהה של פירוט גם באזורי תמונה כהים ובהירים. טכנולוגיה זו מוצעת ברמות שונות של איכות כאשר האיכות הגבוהה ביותר הינה Dolby Vision.

פרמטרים נוספים לבחירת טלוויזיה

מלבד גודל וסוג הטכנולוגיה, יש עוד שורה של פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת טלוויזיה:

  1. רזולוציה- ככול שיש לטלוויזיה רזולוציה יותר גבוהה כך יש לה יותר פיקסלים ומתקבלת תמונה יותר איכותית ומפורטת. הרזולוציה המקובלת כיום כאיכותית הינה עומדת של 4K ו- Full HD. שימו לב: ככול שבחרתם במסך יותר גדול חשוב שהרזולוציה של הטלוויזיה תהיה יותר גבוהה.
  2. טלוויזיה חכמה- בימינו כדאי להשקיע בטלוויזיות חכמות שיש להן חיבור מובנה לאינטרנט ומסוגלת לספק תוכן דרך אפליקציות מובנות או שניתן להתקין בהן.
  3. מותגים מומלצים- כמו בעוד תחומים, כך גם בטלוויזיות כדאי לבחור בדגמים של מותגים מוכרים ומומלצים, למשל טלוויזיה LG 65 מומלצת, טלוויזיה סמסונג 55 מומלצת וכדומה.
  4. חיבורים- שימו לב גם לחיבורים שיש לטלוויזיה כמו USB ו-HDMI והיותם מתאימים למכשירים שרוצים לחבר אליה.
  5. מערכת הפעלה- בחרו בטלוויזיה שיש לה מערכת הפעלה פשוטה, ברורה נוחה לשימוש, שתאפשר לכם ליישם כל פונקציה בקלות.

מבחר עשיר ועדכני של טלוויזיות

מבקשים לקנות טלוויזיה סמסונג 65 מומלצת או טלוויזיה מומלצת 65 של LG? מחפשים מקום עם מגוון עשיר איכותי ועדכני של טלוויזיות במחירים משתלמים? כדאי לכם להיכנס לאתר של רשת אייבורי, בו תמצאו מבחר גדול של טלוויזיות ממיטב מותגים העולמיים. באתר תמצאו טלוויזיות בכל גודל מבוקש, עם כל רמה של רזולוציה ובכל הטכנולוגיות המתקדמות. ואם אינכם בטוחים באיזו טלוויזיה לבחור, לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע לכם בנושא.

להזמנת טלוויזיה איכותית ומומלצת ישירות דרך האתר המוביל של אייבורי לחצו כאן.

 

להזמנת טלוויזיות לבית ישירות דרך האתר לחצו כאן

למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000  / ‎*8280

ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440