אייבורי מחשבים וסלולר

בחירה נכונה של מזגן לחדר שינה

מבקשים לקנות מזגן לחדר השינה? במאמר הבא ייסקרו מספר פרמטרים חשובים לביצוע בחירה נכונה.

מבקשים לקנות מזגן לחדר השינה? ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של מזגן לחדר שינה, אשר תשפיע על איכות החיים ועל השינה שלכם. במאמר הבא ייסקרו מספר פרמטרים חשובים לביצוע בחירה נכונה.

 

בחירת מזגן בהתאם לנתוני חדר השינה

בבחירת מזגן לחדר שינה יש לבחון תחילה את גודלו של החדר. ככל שהחדר גדול יותר, כך תזדקקו למזגן בעל תפוקת קירור גבוהה יותר. בדרך כלל, לכל מטר מרובע יש צורך בכוח מיזוג של כ-500 BTU, לכן למרבית חדרי השינה בארץ בגודל של עד 15 מ"ר יספיק מזגן אחד כוח סוס השווה לעד 10,000 BTU.

בנוסף, בבחירת המזגן יש להתחשב בכיוון של חדר השינה. אם החדר שלכם פונה לכיוון השמש, תזדקקו למזגן בעל תפוקת קירור גבוהה יותר. הסיבה לכך היא שהשמש עשויה לחמם את החדר במהירות, ולכן תזדקקו למזגן שיוכל להתמודד עם החום הנוסף, למשל של אחד וחצי כוח סוס. הדבר נכון בייחוד אם עושים שימוש בחדר השינה גם בשעות היום, ואילו מזגנים לחדר שינה המשמשים בעיקר לשעות החשיכה יכולים בתפוקה מעט יותר נמוכה מהממוצע.

 

בחירת מזגן בהתאם לנתוניו השונים

מלבד נתוני החדר, יש לבחור מזגן לחדר שינה בהתאם לנתונים שהוא מציג. כאמור, יש להחליט על הספק המזגן בהתאם למידות ונתוני החדר והיבטי השימוש בו. כמו כן, אם לכל חדר בבית חשוב לבחור מזגן כמה שיותר שקט, הקריטריון הזה אף יותר חשוב בחדר השינה שבו אנו מנסים להירדם ללא הפרעות (רמת הרעש של מזגנים נמדדת ביחידות דציבל - dB).

רמת הרעש הופכת אפילו ליותר משמעותית אצל אנשים שרגישים לרעש וכאלו שסובלים משינה קלה, שצריכים מזגן שקט במיוחד.

כמו כן, יש לבחור מזגן לחדר השינה בהתאם לטכנולוגיית המיזוג שלו, כאשר הטכנולוגיות המבוקשות והמומלצות בימינו למזגנים קטנים הינן של אינוורטר ושל Wi-Fi (ראו הרחבה בהמשך המאמר). ישנם גם מזגנים עם תוספות שונות, כגון טיהור אוויר, פילטר אבק ועוד. אם אתם מעוניינים בתוספות אלו, חשוב לבדוק שהמזגן שאתם רוכשים לחדר השינה כולל אותן. למשל, אם אתם סובלים מאלרגיות, כדאי לבחור מזגן עם פילטר אבק יעיל.

וכמובן, יש לתת את הדעת על רמת החיסכון של המזגן בחשמל, בייחוד אם אתם עושים שימוש במזגן בחדר השינה לכל אורך הלילה.

 

כמה עולה מזגן לחדר שינה

שאלה נוספת היא כמה עולה מזגן לחדר שינה, והתשובה משתנה בהתאם לכמה גורמים, הכוללים:

- גודל המזגן: ככל שהמזגן גדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר.
- טכנולוגיית הקירור: מזגנים עם טכנולוגיית אינוורטר יהיו יקרים יותר ממזגנים עם טכנולוגיה רגילה.
- תוספות: מזגנים עם תוספות, כגון טיהור אוויר, פילטר אבק ועוד, יהיו יקרים יותר.

בנוסף למחיר המזגן עצמו, יש לקחת בחשבון גם את עלות ההתקנה. נכון להיום, עלות התקנת מזגן עילי רגילה נעה בין 400 ל-600 שקלים בממוצע. עלות התקנת מזגן אינוורטר רגילה נעה בין 600 ל-800 שקלים בממוצע, ואילו עלות התקנת מזגן מיני מרכזי נעה בין 3,000 ל- 6,000 שקלים.

 

בחירה במזגן לחדר השינה עם טכנולוגיית אינוורטר

טכנולוגיית האינוורטר מאפשרת למזגן להתאים את תפוקת הקירור שלו לטמפרטורה בחדר. טכנולוגיה זו יעילה יותר מבחינת צריכת החשמל, ולכן היא מומלצת. במזגנים רגילים, מדחס המזגן פועל במלוא עוצמתו עד שהחדר מגיע לטמפרטורה הרצויה. לאחר מכן, המזגן נכבה לחלוטין. במזגני אינוורטר, מדחס המזגן פועל כל הזמן, אך תפוקת הקירור שלו משתנה בהתאם לטמפרטורה בחדר. כאשר החדר חם, המזגן פועל במלוא עוצמתו כדי לקרר אותו במהירות. כאשר החדר מגיע לטמפרטורה הרצויה, המזגן מפחית את עוצמתו כדי לשמור על הטמפרטורה.

כאמור, טכנולוגיית האינוורטר יעילה יותר מבחינת צריכת החשמל מאשר טכנולוגיה רגילה. הסיבה לכך היא שמזגני אינוורטר לא מבזבזים חשמל כאשר הם פועלים במלוא עוצמתם.

בנוסף, מזגני אינוורטר נוחים יותר לשימוש. הם מספקים טמפרטורה אחידה בחדר, ללא תנודות פתאומיות. ומעבר לכך, מדובר במזגנים עמידים במיוחד ונוחים לשימוש, המוצעים בימינו במחירים כדאיים ואטרקטיביים.

 

בחירה במזגן לחדר שינה עם טכנולוגיית Wi-Fi

מזגני Wi-Fi הם מזגנים עם חיבור אלחוטי לרשת האינטרנט. חיבור זה מאפשר לשלוט במזגן מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית לטלפון הנייד או הטאבלט. היתרון העיקרי של מזגני Wi-Fi הוא היכולת לשלוט בהם מרחוק, גם כאשר אתם לא בבית. לדוגמה, אתם יכולים להפעיל את המזגן לפני שאתם חוזרים הביתה, כדי שיהיה קריר כשאתם נכנסים. אתם יכולים גם לכבות את המזגן אחרי שיצאתם מהבית, כדי לחסוך בחשמל.

יתרון נוסף של מזגנים עם Wi-Fi הוא היכולת לקבל התראות על תקלות במזגן. לדוגמה, אם המזגן מפסיק לקרר, תקבלו התראה בטלפון שלכם. מעבר לכך, למזגני Wi-Fi יש גם תוכנית שינה שמאפשרת למזגן לשנות את הטמפרטורה באופן אוטומטי במהלך הלילה, כדי לספק שינה נוחה יותר. לרבים מהם יש גם פונקציה של טיהור אוויר, המאפשרת למזגן לנקות את האוויר בחדר מגורמים מזהמים. מעבר לכך, גם מחירם של מזגני Wi-Fi בימינו הוא כדאי במיוחד.

 

המלצה על מזגן לחדר שינה

רוצים המלצה על מזגן לחדר שינה? באתר המוביל של רשת אייבורי מחשבים וסלולר תיהנו ממבחר איכותי ומומלץ של מזגנים קטנים ומתקדמים, של אחד כוח סוס, אידיאלים לחדר שינה. מדובר במזגנים של מיטב היצרנים כמו תדיראן, אלקטרה וטורנדו, המוצעים עבור מחיר משתלם ואחריות מקיפה.

להזמנת מזגנים מומלצים לחדר שינה ישירות דרך האתר של רשת אייבורי לחצו כאן.

 

להזמנת מזגנים לבית ישירות דרך האתר לחצו כאן

למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000  / ‎*8280

ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440