אייבורי מחשבים וסלולר

איזה שואב אבק הכי מומלץ עבורי

מחפשים שואב אבק מצוין לשימוש בייתי, או אולי אתם רוצים שואב אבק חזק לשימוש תעשייתי? אם כן, כדאי לכם להמשיך לקרוא את המדריך הבא

מעוניינים לקנות שואב אבק הכי מומלץ עבורכם? מחפשים שואב אבק מצוין לשימוש בייתי, או אולי אתם רוצים שואב אבק חזק מומלץ לשימוש תעשייתי? אם כן, כדאי לכם להמשיך לקרוא את המדריך הבא.

 

קריטריונים עיקריים לבחירת שואב אבק

בכדי למצוא שואב אבק מומלץ עבורכם, ישנם מספר קריטריונים חשובים שצריך לקחת בחשבון. הנה כמה מהם:

מטרת השימוש- בכדי לאתר שואבי אבק מומלצים עבורכם יש תחילה להגדיר את מטרת השימוש בשואב אבק, בין אם לשימוש בייתי או תעשייתי, לשאיבת רצפת שיש או פרקט, לשאיבת ריפוד הרכב או ספות וכו'.
• נוחות עבודה: באופן כללי יותר נוח לעבוד עם שואב אבק נטען מאשר שואב עם כבל, בהיותו פחות מסורבל ומוגבל בטווח התנועה. כמו כן, למי ששואב משטחים גדולים או מאוד מלוכלכים חשוב לבחור שואב אבק נטען עם זמן עבודה ארוך מספיק.
• עוצמת שאיבה: עוצמת השאיבה היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת שואב אבק. עוצמת שאיבה גבוהה תאפשר לכם לנקות את הבית שלכם במהירות וביעילות. כמו כן, חשוב לבדוק את עוצמת היניקה של השואב ביחס לנתוני המנוע שלו.
• מאפייני הבית: אם אתם גרים בבית גדול עם משטחים רבים לניקוי, כדאי שתחפשו אחר שואב אבק חזק במיוחד. מצד שני, אם אתם גרים בדירה קטנה יותר, תוכלו להסתפק בשואב אבק פחות עוצמתי שהינו גם יותר חסכוני בחשמל וקל משקל.
• מברשות ואביזרים: מברשות ואביזרים שונים מאפשרים לשואבי אבק לנקות משטחים שונים בצורה יעילה יותר. לכן, כדאי לבחור שואב אבק עם מגוון רחב של אביזרים ומברשות. כך למשל, לרצפת פרקט חשוב לבחור בשואב שיש לו מברשת רכה. כמו כן ניתן למצוא מברשות ייעודיות למסילות, מברשות שמתאימות לרכב ועוד.
• מחיר: מחירי שואבי אבק יכולים להשתנות מאוד. כדאי להגדיר תקציב לפני שאתם מתחילים לחפש.
• שואב שוטף- החליטו אם אתם נדרשים בשואב שמבצע גם פעולת שטיפה, פעולה שבדרך כלל דומה לזו של ניגוב הרצפות עם מטלית לחה, ומספר דגמים מתקדמים גם מספקים שטיפה עם מים חמים.
• שואב נטען- בשואב אבק נטען חשוב להבין אם הוא מגיע עם יותר מסוללה אחת, מה שמאריך את משך השימוש.
• ניקוי השואב- יש לגם לבחון את נוחות ניקוי השואב וריקון המיכל שלו, ולבחור בדגם כמה שיורת נוח לניקוי. כך למשל, לנוחות מרבית ניתן למצוא דגמי שואב אבק מתקדמים שיש להם עמדה של ריקון וניקוי.
• משקל- שימו לב גם למשקל שואב האבק והיותו כמה שיותר קל ונוח לנשיאה, בייחוד אם מבקשים להגיע למקומות גבוהים.
• חיווים- עדיך לבחור בשואב שמספק כמה שיותר חיווים חיוניים, למשל שואב אבק נטען שמציג את מצב הסוללה והזמן שנותר לשאיבה.

 

שואב אבק מומלץ לשימוש בייתי

מי שמחפש אחר שואב מומלץ לשימוש בייתי ימצא בימינו שלושה סוגים עיקריים של מוצרים: שואב אבק חשמלי רגיל, שואב אבק רובוטי ושואב אבק נטען. שואב אבק רגיל פועל בעזרת מנוע חשמלי, המפעיל מערבל שמזרים אוויר דרך צינור גמיש. האוויר הזורם דרך הצינור שואב את הלכלוך והאבק אל תוך שקית או מיכל. שואב אבק חשמלי מומלץ לשימוש ביתי מגיע עוצמות שאיבה גבוהות ושלל אבזרים. מצד שני, בהיותו נדרש בכבל חשמלי המחובר לשקע הוא מוגבל בתנועתו.

בעיה זו נפתרת בימנו באמצעות שואבי אבק אלחוטיים נטענים שהפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות, בעיקר בשל הניידות והנוחות שלהם. הם פועלים באמצעות סוללה נטענת, כך שניתן להשתמש בהם בכל מקום ובכל זמן, ללא צורך לחפש שקע חשמל. כמו כן, שואבי אבק אלחוטיים נטענים קלים לנשיאה, מה שהופך אותם למתאימים לניקוי של משטחים גבוהים או קשים לגישה.

כיום ניתן למצוא בשוק גם שואבי אבק רובוטיים, שהינם שואבי אבק אוטומטיים, הפועלים באופן עצמאי, ללא השגחה. מאידך, שואבים אלו מוגבלים בסוגי המברשות שלהם והם מתאימים רק לשאיבת רצפות.

 

שואבי אבק תעשייתיים רבי עוצמה

למי שמחפש אחר שואב אבק הכי חזק המתאים לשאיבה של משטחים גדולים ומאוד מלוכלכים, כדאי לבחור בשואב אבק תעשייתי המכונה גם שואב אבק נגרר. מדובר על שואב אבק חזק מאוד המצויד במונע עוצמתי במיוחד, מה שמאפשר לשאוב כמויות גדולות של לכלוך ואבק במהירות וביעילות. עוצמת שאיבה גבוהה זו הופכת שואבים אלו למתאימים במיוחד לניקוי משטחים גדולים ומלוכלכים, כגון מפעלים, מחסנים, חניונים, מגרשי ספורט ועוד.

לצד היותו שואב אבק חזק במיוחד, שואבי אבק תעשייתיים רבים יכולים לשאוב גם נוזלים, מה שהופך אותם למתאימים לניקוי משטחים רטובים או מלוכלכים בנוזלים. יכולת זו הופכת אותם למתאימים במיוחד לניקוי לאחר עבודות בנייה או שיפוץ, כאשר ישנם משטחים רטובים ומלוכלכים בנוזלים כמו חול, בטון או צבע.

בנוסף לכך, ניתן למצוא בשוק שואבי אבק תעשייתיים רבים המצוידים בפילטרים מיוחדים, אשר מסננים אבק וחומרים מזהמים אחרים מהאוויר. הדבר הופך אותם למתאימים לניקוי משטחים המזוהמים בחומרים מסוכנים.

מלבד זאת, שואבי אבק תעשייתיים מיוצרים מחומרים עמידים יותר משואבי אבק ביתיים, מה שמבטיח שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן גם בשימוש אינטנסיבי. עמידות זו הופכת אותם למתאימים במיוחד לשימוש במקומות בהם יש תנועה רבה של אנשים או ציוד, כגון מפעלים, מחסנים, בתי חולים ומוסדות חינוך.

 

מבחר מתקדם של שאבי אבק מומלצים

אם אתם מחפשים שואבי אבק מומלצים ומתקדמים לשימוש בייתי או תעשייתי, כדאי לכם להיכנס לאתר המוביל של רשת אייבורי. באתר תמצאו מבחר גדול של סוגי שואבים מומלצים של מיטב היצרנים העולמיים, ממנו כל אחד יכול לאתר את השואב המומלץ עבורו, מכל סוג, בכל עוצמה ובכל טווח מחירים.

 

להזמנת שואבי אבק מומלצים ישירות דרך האתר של רשת אייבורי לחצו כאן.

 

להזמנת שואבי אבק לבית ישירות דרך האתר לחצו כאן

למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000  / ‎*8280

ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440