| ראשי - 90 | ||
| תל אביב - השלושה - 03 | ||
| רמת גן - בני ברק - 87 | ||
| פתח תקווה - סגולה - 06 | ||
| ראשל"צ - לישנסקי - 39 | ||
| רחובות - 85 | ||
| אשדוד - 07 | ||
| ירושלים - גבעת שאול - 02 | ||
| ירושלים - תלפיות - 86 | ||
| באר שבע - בית נועם - 08 | ||
| מודיעין - 83 | ||
| רעננה - 09 | ||
| נתניה מתחם נצבא - 81 | ||
| חדרה - מול החוף וילג' - 84 | ||
| חיפה - עצמאות - 04 | ||
| חיפה - חוצות המפרץ - 82 | ||
| נוף הגליל (נצרת עילית) - 88 | ||
| אשקלון - 93 | ||
| קרית גת - 89 | ||
| כרמיאל - 96 | ||
| חולון - 95 | ||
| הרצליה - לא פעיל - 979 | ||
| תל אביב - דיזינגוף סנטר - 23 | ||
| ירושלים - קינג ג'ורג' - 24 | ||
| ראשל"צ - קניון רוטשילד - 26 | ||
| באר שבע - גרנד קניון - 25 | ||
| אילת - שדרות התמרים - 27 | ||
| קרית אונו - גני תקווה - 28 | ||
| פתח תקווה - מטלון - 29 | ||
| אילת - פנינת אילת - 32 | ||
| כפר סבא - 34 | ||
| עפולה - 35 | ||
| בת ים - 37 | ||
| אילת - רד (מתחם RED) - 38 | ||
| פתח תקווה - סניף מחסן ראשי - 690 | ||
| אילת ביג - 61 | ||
| חדרה מיקס - 62 | ||
| רמלה עזריאלי - 63 | ||
| ראש העין - 64 | ||
| רמת גן - הבורסה - 65 | ||
| סניף מלאי חיצוני - 19 | ||
| תל אביב - קרליבך - 66 | ||
| קרית אונו - 67 | ||
| תל אביב - רמת אביב - 68 | ||
| הרצליה - סוקולוב - 97 | ||
| אריאל - 69 | ||
| רמת השרון ביג פאשן גלילות - 71 | ||
| נשר - 72 | ||
| חיפה - מרכז חורב - 73 | ||
מחשבים ניידים | מחשבים נייחים | סמארטפונים | טאבלטים | מסכים | מדפסות ודיו | חומרה | מוצרי חשמל לבית | אוזניות | אחסון נתונים | מבצעים | ועוד...

המדפסת היא אחד המכשירים שאנחנו מצפים שיעבדו תמיד: לוחצים על "הדפס" במסמך, ותוך כמה שניות הנייר יוצא מהמגש. אבל לא פעם מגיע הרגע המתסכל שבו המדפסת לא מדפיסה. המסמך נשאר תקוע בתור, על המסך מופיעה הודעת שגיאה מסתורית או שהמכשיר פשוט לא מגיב. זה יכול לקרות בבית כשצריך להגיש עבודה לבית הספר, במשרד כשממתין חוזה חשוב ללקוח, או אפילו ברגע קריטי לפני מצגת. החדשות הטובות הן שרוב המקרים שבהם יש בעיה במדפסת ניתנים לפתרון עצמאי, בלי טכנאי ובלי הוצאות מיותרות.
במאמר זה נציג את הסיבות השכיחות לתקלות במדפסות, נסביר איך להתמודד עם מצבים נפוצים ונפרט שלב אחר שלב איך לחבר מדפסת לרשת - קווית או אלחוטית. נכסה גם את הדרכים לבדוק אם התקלה נעוצה במדפסת עצמה או במחשב, ונענה על שאלות שחוזרות אצל משתמשים רבים.
לפני שניגשים לפתרונות מורכבים, כדאי לעבור על רשימת הסיבות הנפוצות:
לחצו כאן למעבר למבחר רחב של טונרים
כדאי להתחיל בפתרון הבעיות הפשוטות ביותר, ורק אם הן לא פותרות את המצב - להעמיק.
אחת התקלות השכיחות היא מצב שבו המחשב שולח פקודת הדפסה - אבל המדפסת מתעלמת. זה קורה לרוב כאשר מערכת ההפעלה לא מצליחה לזהות את המכשיר.
בדיקת חיבורים
שימוש ב-Device Manager (ב-Windows)
התקנת דרייברים
שימוש ב-troubleshooter של Windows
מערכת Windows כוללת כלי מובנה לפתרון תקלות. בלחיצה על Start - Settings - Devices - Printers & Scanners ניתן לבחור במדפסת ולהפעיל את פותר הבעיות.

חיבור לרשת מאפשר לשתף מדפסת בין מספר מחשבים או להדפיס ישירות מהטלפון. קיימות שתי אפשרויות:
חיבור קווי (Ethernet)
חיבור אלחוטי (Wi-Fi)
בהקשר זה, כדאי להבין איך לחבר מדפסת לרשת אלחוטית. הפתרון הפשוט ביותר הוא שימוש בכפתור WPS: לוחצים עליו בנתב, ואז בוחרים באפשרות WPS במדפסת. החיבור מתבצע אוטומטית.
באתר אייבורי מחכה לכם מבחר רחב של מדפסות אלחוטיות
גם כאשר החיבור תקין, עדיין ייתכנו תקלות פיזיות.
נייר תקוע
לחצו כאן למעבר לרכישת ניירות למדפסת מומלצים
איכות הדפסה ירודה
רעשים חריגים או ריח שרוף
שינוי ברירת מחדל של המדפסת ב-Windows
לעיתים מערכת ההפעלה משנה אוטומטית את המדפסת המוגדרת.
לפעמים קשה לדעת היכן מקור התקלה. להלן מספר צעדים פשוטים:

לא כל תקלה אפשר לפתור לבד. כדאי לפנות לשירות מקצועי אם:
כמעט לכל אחד מאיתנו יצא להתמודד עם מצב שבו המדפסת לא מדפיסה בדיוק כשצריך אותה. החדשות הטובות הן שרוב הבעיות פשוטות לפתרון: החל מבדיקת חיבורים בסיסית, דרך התקנת דרייברים, ועד חיבור לרשת האלחוטית. במאמר למדנו גם מה המשמעות של הודעת המדפסת לא זמינה, איך לבדוק אם מדובר בבעיה במחשב או במדפסת, ואיך להחזיר את המכשיר לפעולה במהירות.
כדי להימנע מהפתעות לא נעימות, מומלץ לבחור מדפסת אמינה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, ולהקפיד על תחזוקה שוטפת.
בדקו את כל הדגמים בקטגוריית מדפסות באתר אייבורי שם תוכלו למצוא מדפסות לייזר, מדפסות דיו וגם מדפסות אלחוטיות - במחירים משתלמים ובמשלוח מהיר.
למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000 / *8280
ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440