אייבורי מחשבים וסלולר

כל המידע החשוב על: מה זה נינג'ה גריל?

כל מה שרציתם לדעת על הנינג'ה גריל ועוד, המכשיר למטבח הרב תכליתי החדש שלכם

נינג'ה גריל, הוא מכשיר מטבח רב תכליתי, המשלב את הפונקציות של גריל, טיגון באוויר חם, תנור ומייבש מזון- הכל ביחידה קומפקטית אחת. הוא עוצב על מנת לחולל מהפכה בדרך שבה אנשים רבים מבשלים. הנינג'ה גריל מציע מגוון רחב של אפשרויות בישול, שיתאימו לצרכים הקולינריים של כל אדם ואדם. אנשים שצולים סטייקים, מטגנים צ'יפס פריך בטיגון חסר שמן, אופים פיצה או מייבשים פירות- יכולים ליהנות משירותי הנינג'ה גריל, שיכול לעשות הכל בקלות.

עם הטכנולוגיה המתקדמת והתכונות הידידותיות שלו, הנינג'ה גריל הוא פריט חובה עבור שפים ביתיים, המעוניינים לשדרג את משחקי הבישול שלהם.נותרה רק השאלה איך מפעילים נינג'ה גריל, וכמובן כמה עולה נינג'ה. על כך ועוד, במאמר הבא.

 

כיצד להפעיל את גריל הנינג'ה

תפעול הנינג'ה גריל הוא פשוט וקל, הודות לעיצוב האינטואיטיבי והממשק הידידותי שלו. כדי להתחיל להשתמש בגריל הנינג'ה, יש לבצע את השלבים הקלים הבאים:

1. חיבור לחשמל, וחימום מראש: יש להתחיל בחיבור לחשמל של ה- Ninja Grill, ובחירת פונקציית הבישול הרצויה באמצעות לוח הבקרה. יש לחמם את הגריל לטמפרטורה המומלצת, לשיטת הבישול בה מתכננים להשתמש.

2. הכנת המרכיבים: בזמן שהגריל מתחמם מראש, יש להכין את המרכיבים לבישול. בין אם התכנית היא צלייה, טיגון בריא, אפייה או ייבוש מזון- כל שיטה דורשת הכנה של המרכיבים. לכן חשוב לוודא שהמרכיבים מוכנים לשימוש- מקולפים, שטופים, חתוכים ופרוסים.

3. מניחים את המצרכים: לאחר שהגריל מחומם מראש, יש להניח את המרכיבים על משטח הבישול המתאים. לכל שימוש, יש משטח אחר ייעודי, וחשוב להתאים את שיטת ההכנה, למאכל הרצוי.

4. הגדרת זמן וטמפרטורה: התאמה של זמן הבישול והטמפרטורה, בהתאם למתכון או להעדפה האישית. גריל הנינג'ה מציע בקרת טמפרטורה מדויקת, וזמני בישול הניתנים להתאמה אישית, לתוצאות מושלמות בכל פעם.

5. מעקב אחר התקדמות הבישול: חשוב לשים עין על האוכל בזמן הבישול, להשתמש בחלון הצפייה במכשיר, כדי לבדוק אם הוא מוכן. ניתן גם להשתמש בטבלת הבישול המצורפת, כמדריך לזמני הבישול והטמפרטורות.

6. ליהנות מהארוחה: לאחר שהאוכל מבושל לכדי שלמות, יש להסיר אותו בזהירות מגריל הנינג'ה, באמצעות כפפות או כלים בעלי עמידות לחום. חשוב להניח לאוכל להתקרר מעט לפני ההגשה, וליהנות מהיצירות הטעימות.

כמה עולה גריל נינג'ה?

השאלה כמה עולה מכשיר נינג'ה, עשויה להשתנות בהתאם לדגם, לגודל ולתכונות הכלולים בו. בממוצע, מחירו של נינג'ה גריל נע בין מעט פחות מ-1000 שקלים, כאשר ישנם דגמים משוכללים במיוחד, שעולים סביב ה- 1,300 שקלים. גורמים שיכולים להשפיע על העלות של גריל נינג'ה, כוללים את פונקציות הבישול, טכנולוגיה מתקדמת, גודל ואביזרים נוספים הכלולים בגריל.

כאשר בוחנים את העלות של גריל נינג'ה, חשוב להעריך את התכונות החשובות ביותר עבור הבית וצרכי ​​הבישול שלו. בין אם מחפשים גריל בסיסי לשימוש יומיומי, או דגם מהודר עם יכולות מתקדמות, יש היצע של מגוון דגמי גריל נינג'ה, שיתאים לכל תקציב והעדפה.

לסיכום, הנינג'ה גריל הוא מכשיר מטבח רב תכליתי וחדשני, המציע מגוון רחב של אפשרויות בישול, ביחידה נוחה אחת. עם תפעול קל, בקרת טמפרטורה מדויקת ופונקציות בישול מרובות, גריל הנינג'ה הוא תוספת חשובה לכל מטבח. בין אם צולים בו, מטגנים באוויר חם, אופים או מייבשים- גריל הנינג'ה מספק אינסוף אפשרויות, ליצירת ארוחות טעימות בבית.

חשוב לציין, כי אנשים רבים מתעלמים משאלת כמה עולה נינג'ה גריל, ובוחרים להשקיע בגריל נינג'ה, כדי לקחת את כישורי הבישול שלהם לשלב הבא, וליהנות מהנוחות של בישול רב תפקודי במכשיר קומפקטי אחד.

בעד ונגד נינג'ה בבית

שימוש במכשיר Ninja בבית, מגיע עם מגוון יתרונות וחסרונות, שיש לקחת בחשבון.

בצד החיובי

מכשירי הנינג'ה ידועים במגוון שלהם, ומציעים מספר פונקציות במכשיר אחד, כגון חימום, בישול, טיגון באוויר חם, ועוד. זה חוסך מקום במטבח, ומייעל את תהליכי הבישול. מכשירי נינג'ה מגיעים לרוב עם טכנולוגיה חדשנית, ותכונות ידידותיות למשתמש, מה שהופך אותם לקלים לתפעול עבור בשלנים ביתיים, בכל רמות המיומנות.

בנוסף, מכשירי Ninja הם בדרך כלל עמידים ובנויים היטב, ומספקים ביצועים לאורך זמן.

בצד השלילי

עם זאת, החסרונות של שימוש במכשיר Ninja, כוללים את עלות ההשקעה הראשונית, מכיוון שמכשירים אלו נימנים על הקצה הגבוה של קשת המחירים.

בנוסף, חלק מהמשתמשים עשויים למצוא את הגודל של המכשירים, כגדולים מדי ביחס לשטח המטבח שלהם.

בסך הכל, שקלול היתרונות והחסרונות, יכול לעזור לרוכשים לקבוע, אם מכשיר נינג'ה מתאים למטבח שלהם, או לא.

 

אייבורי מציעה לכם נינג'ה גריל במחירים מצוינים

אתם יכולים להפסיק לשאול כמה עולה נינג'ה גריל. העלות שלו היא השקעה משתלמת, למי שמחפש פתרון בישול רב תכליתי ויעיל, במטבח שלו. עם מחירים מצוינים התאם לדגם ולתכונות, הנינג'ה גריל מציע תמורה יוצאת דופן, עבור היכולות הרב-תפקודיות שלו.

אם אתם מוכנים להדהיר את חווית הבישול שלכם, ולחקור את האפשרויות האינסופיות של הנינג'ה במטבח, חשוב שתשקלו לרכוש נינג'ה גריל מ-Ivory. בתור קמעונאית מהימנה עם מגוון רחב של מוצרים איכותיים מאז 1991, אייבורי מספקת חווית קניה חלקה ומהנה, לרכישת נינג'ה גריל משלכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בשעות הפתיחה בטלפון 03-9166000, ולהתייעץ על הדגם המתאים לכם.

 

להזמנת נינג'ה גריל לבית ישירות דרך האתר לחצו כאן

למידע נוסף ניתן לפנות טלפונית למחלקת המכירות:
03-9166000  / ‎*8280

ובווטסאפ לשירות לקוחות: 050-7664440